Fredag kväll

Börjar bli lite trötter nu vilket är bra då jag måste lägga mig vid senast 12 ikväll iaf.. Vilket är rätt tidigt enligt mig men ska ju upp senast vid 7 imorgon så är ju bara att gilla läget liksom.. Kan väl förhoppningsvis sova lite i bilen imorrn på vägen..

Största problemet är väl hur jag ska hinna få i mig frukost eftersom jag brukar vilja vara vaken ett tag innan jag äter då det dröjer innan jag är hungrig på morgonen.. Men men får väl trycka i mig några knäcke så jag klarar mig ett tag iaf..

Var och hämtade ett paket med en jeansjacka och en vanlig tröja förut.. Beställt tröjan i en rosa variant oxå men den kommer inte förrän i maj.. Men blir att behålla båda även om jag tyckte att jeansjackan kändes lite kort nästan och det var en nackdel att det bara var bröstfickor men orkar inte hålla på och skicka tillbaka o byta eftersom jag behöver en lite tunnare jacka nu..
 
 


Ska väl krypa upp i soffan och fortsätta se på senaste Harry Potter filmen jag tog hem förut och vänta på att det blir dags för sängen..

Hoppas på lite bra väder imorgon iaf.. Idag har det ju varit skitväder blandat med sol, imorgon vill jag helst ha sol hela dagen..

Ne fixa lite te och sen återgå till filmen..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0