Fredag

Sitter och kollar på slutet av Walk the line på tvn just nu, bra rulle tycker jag även om den kanske är lite lång..
Har väl inte gjort så jättemkt vettigt idag vill jag inte påstå, vet inte varför men känt mig så sjukt trött senaste dagarna, kanske för att jag sover lite dåligt på nätterna men blir säkert bra nångång..

Tvättat är typ det enda jag gjort idag förutom o diskat o käkat typ..



Kändes väl sådär lite lagom kul när man gick till affären förut för att köpa fanta tills imorgon att det första man typ ser när man går runt hörnet är ett gammalt ragg, eller ja vi träffas ju ibland (väldigt sällan) fortfarande men ja inte direkt någon jag ville träffa på.. Men det funkar ju rätt bra att bara kolla rakt fram och låtsas som att man inte ser nått.. Haha.. Lite larvigt kanske men palla..

Ne nu ska jag se slutet och sen blir det antingen en film eller försöka sova lite..

Imorgon är det party som gäller.. Lite förfest och sen utgång till Aqua, är rätt övertygad om att det kommer bli en lyckad kväll.. Sen söndag så kommer jag nog vara lite halvt sliten.. Men innan det är dags att dra på förfest så ska det hinnas med att städa lite här hemma och ta hand om tvätten från idag hade jag tänkt mig..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0