Fy fan...

... vad trött jag förmodligen kommer vara ikväll.. Vaknade strax innan 5 imorse och kunde inte somna om, och det är ju för jävla roligt liksom.. Så till slut gick jag bara upp, kanske somnar i bilen eller något sen..

Nu det blir duscha och göra sig iordning och sen försöka få i sig lite frukost kanske och så ringer väl min lilla pappa om dryga kvarten för att se om jag är vaken också..

Lika bra och sätta fart för det blir säkert stressigt precis innan jag ska gå sen.. Som det alltid brukar bli även om man har massa tid på sig så får man alltid stressa innan man ska iväg.. Slår liksom aldrig fel känns det som..

Min handläggare ringde ju igår också och informerade mig om att det blir enskilt samtal på måndag istället för gruppsamtal.. Vad vi nu ska prata om vet i fan, men hon har säkert mycket hon vill säga, själv däremot har jag inte speciellt mycket att säga till någon på det där stället..

Ne sätta lite fart var det ja..

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0