God morgon

Rätt så precis gått upp, skulle egentligen gått upp vid halv 7 men ställde om alarmet och sov en timme till.. Inte fel det men känner mig ju lite stressad nu såklart.. Även om jag verkligen inte behöver göra det men iaf..

Ska väl strax ta en dusch så man kommer igång lite och sen få i sig lite frulle med innan det är dags att göra sig klar och traska ner mot stan..

En annan sak som var mindre rolig för någon dag sen var ju att en person som jag trodde jag hade sluppit helt plötsligt hörde av sig igen.. Som tur var inte till min mobil utan på nätet så lättare och ignorera det då.. Men jobbigt iaf då denna människa försökt få till en träff med mig i flera år i omgångar.. Förstår bara inte varför man inte helt enkelt ger upp.. Kan väl inte vara så kul att få ett nej hela tiden... eller?
Aja bara hoppas människan ger sig snart..

Sen en annan sak som är lite läbbig är ju att en kille jag snacka med på nätet som tagit reda på när jag fyller år, vad jag heter, även mina mellannamn, vart jag bor och vad jag gillar för musik och sånt också.. Det är jävligt creepy.. Sen adress och sånt kanske inte är så svårt att ta reda på kanske men ja det känns ändå lite creepy får jag säga när någon man inte känner börjar rabla upp massa saker om en..
Men eftersom människan berätta att han kände lite folk som jag vet vilka det är.. Så har ju jag snokat reda på lite hur människan är och det var ju inte så mkt positivt folk hade och säga direkt.. Får väl se om jag kommer träffa personen själv och bilda en egen uppfattning eller inte.. Eftersom jag alltid tycker att man inte helt ska lyssna på vad alla andra tycker utan bilda en egen uppfattning istället..

Aja ville bara skriva av mig lite om detta.. Nu måste jag börja göra mig iordning lite här så jag slipper stressa ner sen..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0