Heeeelg

Skönt med lite helg, även om det typ är helg jämt för mig eftersom jag inte jobbar men man ser ju ändå fram lite emot helgen ändå..

Har ägnat senaste dryga timmen till att städa, klar i köket nu i stort sett.. Bara moppa golvet som ska göras men det tar jag ju allra sist när jag städat klart i rummet, hallen och badrummet.. Så sjukt tråkigt att städa men ja det känns ju bra när det är klart..

Nu har jag precis haft lite paus för att käka lite, så ska väl sätta fart och börja städa igen så man blir klar nångång.. Även om min lya inte är så stor så känns det som ett flera timmar långt projekt att städa.. Men är nog mest för att jag pausar lite i mellan och inte bara kör på..

Blir en promenad sen när jag städat klart och förhoppningsvis passa på och hämta ut mitt paket från Ellos.. Sen ikväll blir det nog väldigt lugnt då jag måste gå upp jäkligt tidigt imorgon.. Mitt största problem är hur jag ska få i mig frukost så tidigt.. Men men det löser sig väl säkert imorgon.. Så blir att glo på en film eller tvn om det går något sevärt..

Ne sätta lite fart innan jag blir alltför seg och fastnar här i soffan.. Lite faran med att pausa när man håller på med saker..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0