Helt underbart

Helt underbart att det är så himla fint väder hela tiden.. Lovely.. Får väl se hur länge det håller i sig, men det får ju gärna fortsätta vara sol och varmt o skönt ute.. Inte mig emot..

Tänkte dra på mig lite andra kläder och sen dra ut på en promenad snart faktiskt innan det blir hem och fixa middag och bänka sig framför tvn typ..

Känns som det behövs en promenad med hardcore i öronen och bara rensa tankarna lite.. Lite små irriterad och besviken över en del saker som jag inte tänker ta upp här..

I veckan så väntar det en intervju som jag börjar bli lite nervös för.. Måste komma på lite bra frågor och ställa med och så ska jag kolla in hemsidan oxå.. Sen blir det väl några promenader också både med och utan sällskap som det är planerat iaf.. Sen får man väl se vad mer som händer..

Ne få på sig lite kläder och sätta fart ut så man kommer iväg nångång och kan njuta lite av solen iaf.. Tror kameran kan få följa med kanske, vi får se..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0