Ingen promenad

Blev aldrig någon promenad med Sandra förut idag då det började regna rätt så ordentligt när hon slutade.. Så vi tog spånken istället..

Skulle skrivit ut papper hos mina föräldrar men kunde inte göra det idag pga olika saker så får ta det en annan dag istället, pallade inte ta med mig wii brädan heller så får ta mig till mina kära små päron en annan dag..

Blev bestämt att jag skulle få besök när jag satt på msn hos mina föräldrar, så blev inte så långvarigt där då jag var tvungen att åka hem och städa lite och styra med lite annat innan besöket kom..

Och det vart ju ett väldigt trevligt besök, men det är det ju typ alltid när jag träffar denna person.. Helt otroligt trevligt :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt.. Men blir nog ganska lugnt tror jag iaf.. Känns inte som jag orkar göra så mycket mera idag.. Eller just det, har ju ett paket jag ska hämta ut borta i Marielund sen..

Ne ska avrunda detta nu tänkte jag.. Är jävligt nöjd med denna dag och kan typ inte sluta le just nu pga vissa saker.. Hahaha..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0