Inställd resa

Skulle ju egentligen åkt iväg idag över helgen men ja det blev inte så av olika anledningar och lär nog inte bli av alls tror jag.. Lite besviken för att vara ärlig men men..

Så blev att åka till Hageby och handla hem mat istället.. Brukar ju normalt åka med pappa och handla men då han jobbade sent idag så pallade inte jag och vänta på det.. Blev en sväng förbi hos mormor och morfar först och hälsa på och se hur det var med dom.. Dom blir så glada när man kommer och är man ändå i hageby så kan man ju lika gärna gå förbi och säga hej anser jag..

Men ja det var ju inte det roligaste att behöva bära hem allt jag handlade, och det lär jag nog inte frivilligt göra om på länge.. Jävligt jobbigt och tungt att gå med alla påsar men ja fick ju lite träning för armar, det är ju alltid nått I guess..

Och nu har jag nog inte tänkt gå utanför dörren mer idag faktiskt.. Ska fixa lite gott käk sen och bara kolla på antingen film eller lite serier och saker jag missat på tvn.. Ja bara va helt enkelt..

Hade tänkt gå och träna förut med efter jag hade handlat men jag pallade verkligen inte det, var helt slut när jag kom hem.. Så tar gymmet imorgon istället..

Ne nu ska jag fixa lite här och sen inta soffläge och sätta på en film tror jag..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0