Intervju

Sov skit dåligt inatt, tror jag sov ungefär 3 timmar totalt, sist jag kollade på klockan var hon runt 3 och vaknade sen vid halv 7.. Kändes väl inte så jätteroligt, men blev en liten powernap några timmar senare sen..

Var på interjvu förut också som gäller först och främst en praktikplats som om det funkar bra kan leda till att man får ett jobb sen.. Vilket jag såklart är väldigt intresserad av, får väl se om jag gjorde tillräckligt bra intryck på han jag snacka med.. Lite halvjobbigt att han såg rätt bra ut, lite distraherande.. Haha..

Men men bara att vänta nu i 2 veckor och se ifall man blev utvald och är aktuell för tjänsten. För det är jäkligt perfekt att börja med praktik i några månader och lära sig jobbet lite och sen börja jobba där med.. Men ja med mina vanliga (o)tur så blir jag säkert inte vald tyvär.. Men man kan ju alltid hoppas att han tycker man är värd en chans..

Mindre skönt är väl att jag fick väldigt ont i magen nu när jag kom hem, det bara högg till.. Inte så värst skönt, får hoppas det går över SNART..

Ska väl vart efter fixa lite kyckling och wok också, blir att testa någon ny creme frachie jag såg i affären med smak av soltorkade tomater och feta ost. Tror den kan vara ganska god..

Sen lite senare sen kan det mycket väl bli en promenad till i det sköna vädret, men först blir det att ta en panodil, sätta på lite bra musik och ta tag i disken..

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0