Koppspel

Testade ett koppspel som Läkerol har på sin hemsida där man kan vinna antingen cash eller en ipad tror jag det var.. Lite kul och spela ju bara, för lär nog aldrig vinna iaf.. Men var riktigt bra på att gissa vilken kopp det var i..

Länk ifall nån annan vill spela www.hundratusen.nu/challenge/18qmba

Nu ska jag göra mig iordning och dra på mig lite andra kläder och sen blir det en promenad.. Tror det blir runt strömmen och funderar på att dra med mig kameran faktiskt..

Skulle egentligen behöva städa men vem har lust med det när det är så fint väder ute.. Måste ju fixa mig ett par bättre skor att promenera i, men har ju egentligen lite shoppingförbud just nu.. Får se hur jag löser det.. 

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0