Långfredag + påskafton

Igår så sov jag rätt länge och sen kom pappa och hämta upp mig innan vi åkte och hämtade upp syrran vid bussen.. 
Sen blev det hem till päronen och färga syrrans hår första gången, färgades 1 gång till innan jag åkte hem.. Och så kom mormor och morfar och käkade lite middag.. Lax, potatis och nån sås som mamma brukar göra.. Så jäkla gott är det iaf.. Blev och äta lite påskgodis också såklart..



Idag så åkte jag till mamma och pappa igen för då skulle det käkas påskmiddag.. Stannade till på stan först eftersom vi fick lite pengar av mormor och morfar igår, så ville se om jag hitta något..

 Ett långt linne, har redan 4 stycken sådana men dom är så jäkla sköna och sen jättebra att dom är så pass långa med.. Så fick bli ett nytt i annan färg..

 Sen vart det en annan typ av linne/topp också. Men denna är jag lite osäker på för får en sån jävla urringning i det där linnet.. Så jag vet inte alltså.. Men tror det blir att behålla den ändå..

 Sen hitta jag ett halsband med som jag tyckte var fint.. Och allt detta köptes på Cubus för under 200 lappen då det var lite erbjudande.. Så det vart ju inte så dyrt.. 

Sen blev det och spendera några timmar hos föräldrarna och käka lite mat och slappa innan det var dags att skjutsa syrran till bussen igen för att hon skulle åka tillbaka..

Mina föräldrar letar ju lägenhet för fullt för att dom vill flytta till mindre.. Är ju rätt onödigt för 3 pers att bo i en 5a liksom.. Men iaf jag bävar lite inför när dom väl får lägenhet och det blir dags att flytta.. För så jäkla mycket det kommer vara att bära.. *suck*
Måste försöka hålla igång träningen så mycket som möjligt med både styrka och kondition nu under vår och sommaren.. Men man känner ju inte så mkt för att dra till gymmet när det är så fint väder.. Men får väl bli en del promenader istället och så har jag ju hantlarna hemma.. Så det går nog att få ihop det lite iaf..



Fick detta papper av pappa igår med.. Det är en lista på vad man ska och inte ska äta om man kör LCHF kost.. Och har ju funderat lite på det där men inte riktigt orka läsa på helt vad man får äta.. Så tänkte väl ge det ett ärligt försök faktsikt.. Är nog inte så jättesvårt att följa om man bara ger sig fan på det.. Får väl se hur det går.. Men det ska nog gå bra.. Men bra lapp iaf och lätt att se vad man får äta med.. Så nästa gång man storhandlar så blir det väl nästan bara ifrån den där listan..

Fick nästan lite lust att sätta mig på balkongen och dricka lite vin men det känns väldigt mobbat att sitta där själv och dricka så struntar i det och sparar vinet tills nästa helg istället..

Nu ska jag styra lite hemma innan det är soffläge och dags att glo på tv..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0