Lördag kväll

Blev hämtad här av pappa & dom strax efter 8 imorse, var väl sådär lagom road av att inte fått sova tillräckligt och att åka bil längre sträcka.. Men ja det går ju ganska fort ändå..

Så dagen har spenderats i Sthlm eller iaf ett par timmar blev det ju.. Sen så kändes det ju lite segt hem men så är det ju alltid.. Gjorde väl egentligen inget speciellt, gick runt lite i något slags outlet där det var massa olika butiker och sen blev det lite lunch på Ikea som låg i närheten.. Men nja maten var ju faktiskt lite kall men men det var rätt gott med lite mat igen och min gulliga syster bjöd mig på lunchen :)

Sen när jag kom hem så blev det och boka tvättstugan och var ju ledigt idag så har ägnat dom senaste timmarna åt att tvätta.. Har egentligen lite kvar men får ta det i veckan istället för orkar inte tvätta mera just nu efter den sista är klar om en stund..

Gick och skulle handla lite förut och tänkte jag skulle ta med mig påsen med pant som jag samlat på mig senaste månaderna och vart väl sådär lagom road när jag kom till affären med all denna pant och maskinen är TRASIG!!



Så var ju bara att vandra vidare till nästa affär istället, för inte fan går jag tillbaka hem med panten när jag väl tagit med mig den..  Men ja gjorde ju inte så mycket, fick ju en promenad på köpet så..

Nu blir det väl att glo runt på datan lite och halvglo på något på 1an medans jag väntar på att tvätten blir klar.. Sen får jag väl se vad som sker, är ju ganska trött alltså så blir nog att sova tidigit ikväll och hoppas jag får sova länge imorgon..
Men känner att jag måste hålla mig vaken några timmar till iaf så jag inte går och lägger mig för tidigt..

Imorgon så blir det nog rätt lugnt, hade väl tänkt dra mig till gymmet men får väl se hur det blir med det.. Har i stort sett bestämt mig med hur jag ska göra nästa helg, får väl se om det blir som jag bestämt beror på lite olika saker.. Men lutar åt det jag bestämt mig för iaf..

Ne nu ska jag krypa upp i soffan och glo på tvn lite och bara vara en stund..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0