Måndag kväll

Så jävla skönt det har varit ute idag alltså.. Riktigt härligt :) Nu är det ju äntligen vår på riktigt känner jag.. Ett säkert vårtecken är ju lite uteserveringar som slagit upp och att Halvars har öppnat såg jag också..

Blev en sväng till gymmet imorse efter jag hade kollat klart på Vakna, blev ett helt okej gympass iaf.. Sen blev det hem o äta o styra lite innan det var dags för mötet på Ams, och ja det gick väl bra.. Kommer typ inte få nån kallelse förrän i slutet på sommarn sa handläggarn..

Var ju lite osmart och satte upp mig på en grej imorgon som jag måste gå på nu, så måste ju dit imorgon med.. Men men har väl egentligen inget bättre för mig och kan ju leda till ett jobb även om jag inte tror det då jag sällan har tur när det kommer till något.. Men någongång vänder väl det med förhoppningsvis..

Sen blir det säkert gymmet efter jag är klar där.. Visst skulle hinna innan men kände mig så stressad när jag var där imorse o skulle på möte..

Annars händer det nog inte så mkt imorrn tror jag.. Kolla upp lite hur mycket biljetten kostar och hur bussarna går när jag högst troligt ska iväg på fredag.. Som det ser ut nu så blir det så, sen kan ju saker ändras på 4 dagar.. Kommer iaf inte köpa några biljetter förrän fredag morgon tror jag isåfall, så man inte köper biljett och så ändras det i sista minuten o man lagt ut cash i onödan..

Jaja ska sluta skriva nu för känns som jag börjar yra lite

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0