Nya sedlar

Dom snackade om detta i vakna förut imorse.. Och visst kan det väl vara bra och byta ansikte på sedlarna.. Men att göra en 2 krona och 200 kronors sedel förstår jag inte logiken alls med egentligen eftersom både 1 krona och 100 kronors sedel ska finnas kvar..

Det känns bara ganska så onödigt på ett sätt men blir väl säkert bra det också.. Kan nog bli lite konstigt i början innan man vänjer sig när man handlar saker och får tillbaka pengar.. Får väl hoppas det är lätt att se skillnad på dom iaf.. Men som sagt just nu så känns 2 kronan och 200 kronors sedeln väldigt onödiga men blir säkert bra när dom kommer om några år..

Kom hem från gymmet för en stund sen.. Blev styrketräning och sen 1 timmes kondition och kan lova att det känns i benen men men bara skönt och är jävligt nöjd med dagens träningspass..

Nu ska jag varva ner lite och ta det lugnt en stund innan det blir att göra sig i ordning och dra iväg igen.. Hoppas på att min jeansjacka kommer idag eller imorgon med för nu går det fan inte med vinterjacka längre blir ju skitvarmt.. Så får väl frysa lite smått med vanliga tröjor så länge.. Får ju oxå hoppas att den sitter bra och jag gillar den..

Ne kolla läget på nätet lite och sen värma på lite mat om en stund o äta till gårdagens Big Brother avsnitt o sen är det väl dags och ge sig iväg igen.. Men blir spånk, orkar fan inte gå just nu..

Bye bye

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

du är söt <3 kram <3

2011-04-07 @ 14:05:07
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0