Onsdag

Sjukt hur mycket vädret kan påverka en egentligen.. Jag blir inte riktigt lika pepp och taggad för att göra saker när det är grått och mulet ute.. Då känner man mest bara för att ligga hemma och glo på film, enda som skulle fattas isåfall är väl sällskapet..

Fick ett roligt samtal förut från min handläggare som anmälde mig till ett jobb dom fått internt och det lät verkligen jätteintressant och bra.. Sen får man väl se om dom väljer ut mig till intervjun eller inte, men det får man väl veta snart eftersom intervjun var rätt snart.. Hon sa ett datum som jag inte skulle boka upp mig på utifall jag blir utvald.. Så hoppas på att jag iaf kan bli vald till intervju och så får man väl hoppas den går bra isåfall.. Aja ingen mening med att tänka för mycket på det.. Ringer dom så ringer dom helt enkelt men jag hoppas ju såklart på det..

Väntar på att det ska bli dags för tvättstugan, så man har lite rena kläder och sen hinner det torka ifall jag ska åka iväg på fredag.. Vi får se hur det blir.. Sånt som märks på fredag morgon, eller ja jag bör ju nog bestämma mig imorgon så man vet om man ska packa...

Sen har jag inte riktigt bestämt mig om jag ska åka tåg eller buss dit, eftersom tåget går ju fortare men jag måste ju hålla på o byta.. Visserligen bara ett byte men ja det lutar rätt mkt åt tåget eftersom restiden förkortas med nästan 2 timmar då..  Men hemresan kommer bli buss iaf, för är jag kvar så länge som det är tänkt så lär jag vara rätt trött då o skönt att bara kunna sova på vägen hem utan och behöva tänka på byten osv.. För jag har alltid lite svårt och sova på nya ställen så kommer nog inte sova jättebra isåfall..

Väntar också på att mitt paket från Ellos ska komma.. Va tvungen o köpa nytt skärp då alla mina nu gått sönder.. Sen får man ju inte beställa något under 200 så var ju tvungen o beställa nått annat med.. Men det kommer nog åka tillbaka tror jag..
Jag gillar verkligen inte att springa runt i butiker och så.. Så jäkla varmt och bara jobbigt.. Så otroligt mycket skönare och smidigare att beställa från nätet och få prova hemma i lugn och ro.. Mennu är det shopping förbud lite för min del ett tag framöver..

Sen att jag ska till Ullared i sommar är väl en annan sak.. Haha.. Men följer i stort sett bara med för att syrran vill ha med mig dit.. Annars hade jag struntat i det..

Ne nu känns det som att detta inlägg blivit lite långt så avrundar nu och ska styra lite hemma medans jag väntar på att paket ska komma och tvättstugan ska bli ledig..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0