Onsdag

Tanken var att dra till gymmet imorse, jag tog på mig träningskläderna och gjorde mig iordning men sen vart jag helt plötsligt så jävla omotiverad och tappade lusten helt och hållet.. Så kom aldrig iväg till gymmet men det blev att köra lite med hantlarna istället och så blev det en promenad förut med.. Så har iaf blvit lite träning idag..

Annars har jag väl inte gjort så mkt vettigt idag.. Bytt sängkläder o täcke o så iaf måste bara se till att ta en storstädning också innan helgen kommer.. Känns bara så jobbigt så man vill inte göra det, sen är ju det ju för jävla tråkigt också.. Men är ju otroligt skönt när det är klart och det är fint och luktar fräschare.. Sen är det rörigt igen efter några dagar.. Haha..

Har nog nästan bestämt mig för hur jag ska göra med den eventuella resan till C.. Men det håller jag för mig själv lite just nu hur jag ska göra.. Trött på folk som ska lägga sig i mitt liv speciellt dom som det inte angår alls..

Morsan ringde förut och ville ha hjälp och färga håret imorgon eventuellt.. Tur att hon har mig.. Haha.. Så blir eventuellt att åka dit imorgon om hon får tag i färg och hjälpa henne och färga håret..

På tal om hår så skulle jag behöva klippa mig igen snart, börjar bli så jävla långhårig nu så verkligen dags.. Men får väl se när det blir av.. Det där med att boka tid och få det gjort brukar ta sin tid..

Ne nu ska jag fixa lite te och sen blir det soffläge och tv resten av kvällen innan det är dags och sova.. Börjat gå upp kl 7 varje dag nu, dels för att inte sova bort hela dagen och för att få lite rutin.. Vaknade 6.20 imorse av panik att jag hade försovit mig.. Haha..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0