På bra humör

Har sen igår eftermiddag i stort sett varit på otroligt bra humör, gick/satt och smålog lite för mig själv hela kvällen igår och det har fortsatt lite i samma stil idag.. Är på otroligt bra humör idag med och jag tror det delvis beror lite på saker som hände igår..

Skorna satt lite bättre idag när jag gick med dom hemma, hade tänkt gå en promenad men blev inte så.. Så jäkla slö idag alltså.. Imorgon kanske det hinns med medans man tvättar, skönt att det är lite varmare ute och så nu så man slipper bära med sig en jacka.. Och bara för att jag skrev så nu så kommer det säkert regna på lördag.. Haha..

Hade tänkt dra till bolaget med och handla lite cider men jag tror jag skiter i det faktiskt, har ju ändå 1 liter vin att dricka på lördag och det räcker nog gott och väl tror jag..

Hoppas det blir lika kul som det brukar bli på lördag iaf.. Kul och se hur det blir i ny lokal också..

Ne nu ska jag fixa iordning lite te och nån knäcke till och inta soffläge och glo på Biggest loser tror jag..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0