Pigg och trött

Känner mig både lite pigg och samtidigt lite trött.. Nackdelen när det är varmt och sol är att man blir lite trött av värmen..

Tänkte på det förut att egentligen skulle jag ju velat frysa inbetalningar på mitt gymkort under den här perioden fram till augusti, för jag tror nästan att jag kan räkna mina kommande gymbesök på 2 händer under maj, juni och juli månad. Och det är ju inte sådär jättekul att betala 279 kr i månaden om man knappt kommer gå dit.. För så var det förra sommarn att då var jag där väldigt sällan fram tills augusti.. Men tror inte man kan göra så, men det vore ju bra om det gick kan jag tycka.. Då jag som sagt är rätt övertygad om att det kommer bli ytterst få besök på gymmet nu när värmen börjar komma och man hellre är utomhus och går promenader och dylikt..
Hm kanske skulle kolla upp om det gick? Aja får se om jag orkar göra det..

Ne nu ska jag väl glo runt lite på datan innan det blir att försöka sova lite granna.. Imorrn har jag tydligen tvättstugan såg jag förut, men har typ bara en maskin så det går väl rätt fort..

Eller kan nog bli en film kanske, lägga sig i sängen och glo på en film låter ju rätt skönt..

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0