Rekryteringsträff

Var på Ams förut idag på en rekryteringsträff och det lät faktsikt väldigt intressant så glad att jag gick ändå.. Och jag skulle utvecklas enormt mycket om jag skulle ha så pass tur att få det jobbet.. Men jag brukar ju väldigt sällan ha tur med saker och ting så lär bli glatt överraskad om dom ringer och man får komma på intervju och så.. Men men det märks ju som sagt.. Vore ju kul iallafall..

Hade med mig träningsväskan till Ams så drog till gymmet när jag var klar där.. Men ja det gick ju verkligen inte bra alls idag.. Hade verkligen ingen lust överhuvudtaget och var inte det minsta taggad.. Men går säkert bättre nästa gång..

Nu blir det nog soffläge resten av eftermiddan och kvällen.. Ska nog sätta på en film strax tror jag..

Imorgon blir det nog en sväng till gymmet igen och sen behöver jag gå till banken och fixa en sak med.. Sen tvättstugan på kvällen, mindre kul men måste ju göras..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0