Så jävla kul då

Igår vaknade jag 40 minuter innan klockan och det är väl ändå inte så farligt.. Men idag vaknade jag 5.30 alltså 1,5 timme innan jag tänkt gå upp och kunde inte somna om.. Det är fan inte okej alltså..

Men men får väl bli en powernap eller något i eftermiddag sen så man orkar hålla sig vaken..

Nu blir det att glo på Vakna med the voice och sen fixa lite frulle och göra mig iordning för att dra till gymmet vart efter.. Och idag ska jag väl iaf komma dit till skillnad från igår.. Men det gör jag nog om jag bara drar direkt sen..

Kanske uppdaterar sen.. Återstår att se..

Hoppas på att jag orkar storstäda här hemma sen med eller iaf påbörja städningen lite.. Måste boka tvättstugan också, boka upp ett par tider med en gång istället..

Eller just det, ska ju eventuellt till morsan sen så får se hur mycket städning det hinner bli efter gymmet.. Men annars får jag påbörja det ikväll eller imorgon.. Det löser sig.. Bara jag som bor här så ingen mer än jag som behöver lida.. Haha.. Men det ska bli städat innan lördag iaf..

Kom på en grej igår med som jag inte riktigt resonerat över förut och tänkt på hur det har koppling med varandra.. Men vad det är håller jag för mig själv..

Sen är jag glad för en tjejkompis & hennes sambo som fått sitt hus sålt och äntligen får flytta som dom väntat så mycket på.. Även om det nu blev väldigt hastigt och snabbt allting..

Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0