Såååå skönt

Nyligen kommit hem från en promenad runt strömmen, blev 2 varv.. Lite jobbigt andra varvet men det gick ju det med.. Och jättevarmt och skönt ute också.. Helt underbart..
Får väl förhoppningsvis lite färg när man är ute och går också, för jag är inte så mycket för att lägga mig på en gräsmatta och sola då jag har lätt för att bränna mig och vem vill gå runt och vara röd liksom, varken snyggt eller speciellt skönt då det gör ont och vara solbränd..



Tänkte på en sak förut då jag hade fått ett mail av ett gammalt ragg när jag kom hem.. Att det är ju lite kul att dom flesta killar jag hållt på med alltid hör av sig igen till mig efter ett tag.. Det kan ta några månader eller något år eller så men förr eller senare så kommer det alltid ett mail eller sms från nån av dom.. Och man kan ju börja undra varför dom hör av sig till mig.. Aja bara en liten tanke som dök upp, inget jag tänker fundera speciellt mycket mer på.. Är väl kul att man tydligen är så pass intressant fortfarande eller nått.. Haha..

Ne nu ska jag fixa mig lite mat och sen kolla på tvn lite tänkte jag.. Och sen är det ju BB ikväll med och det ska jag väl också se på ifall det inte strular då..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0