Skärtorsdag

Igår spenderades dagen med Sandra och Joline, och sen även hennes andra två systrar en stund.. Blev och fixa en del ärenden med Sandra först.. Gick förbi hennes jobb där även min faster jobbar :)
Sen blev det en sväng till hyresbostäder och sen till försäkringskassan, trodde det skulle ta jättelång tid på försäkringskassan men det gick ju rätt fort tack och lov..

Sen blev det och gå på stan, käka lite och sen gå runt lite och kolla.. Inte så kul att gå på stan när man inte har några pengar tycker jag.. Eftersom man oxå vill handla när dom man är med shoppar lite.

Fick ju iaf ett roligt samtal igår, och lite kul att dom ringde när jag och Sandra var på toa.. Haha.. Men kanske lika bra, för hade säkert inte hört att det ringde om vi hade gått på stan pga allt liv och så.. Måste fixa ny ringsignal som låter lite mera..

Känner mig lite pressad och typ tvingad till att göra saker och träffa personer som jag egentligen inte vill träffa överhuvudtaget.. Men dom får mig och känna lite som att jag måste, även om jag att jag inte behöver och säger nej så fortsätter dom och tjata och ger sig inte.. Och när man får en kommentar som att men det har ju gått över att du inte vill ses nu så jag kommer nu, så blir man inte så glad.. Va fan skit nojig hela kvällen igår på att det helt plötsligt skulle ringa på dörren.. Vilket det som tur var inte gjorde..

Idag väntar den roliga tvättstugan på mig sen, som tar 100 år att bli klar i.. Helt sjukt hur dom planerat tycker jag eftersom det bara finns 1 jävla tvättmaskin och man då får tvätta en i taget.. Så istället för att det ska ta 2,5 timme att tvätta om det hade funnits flera maskiner så tar det minst 4 timmar att tvätta.. Så jävla kul..

Ska väl försöka samla lite krafter till att ta tag i städningen lite granna med kanske.. Känner bara ingen direkt lust med något just nu, men tvätta måste jag ju göra eftersom jag måste ju ha rena kläder att använda..

Ne nu ska jag fixa något att äta och sen se något avsnitt ur någon av alla serier jag följer..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0