Solen skiner

Tittar ut och solen skiner för fullt, ser ut att blåsa lite men det gör inte så jättemkt.. Så ska nog klä på mig lite och göra mig iordning för att dra ut på en promenad tänkte jag.. 

Sen när jag kommer hem blir det väl att ta hand om tvätten från igår och sen bara soffläge och tv/film/serier resten av kvällen..

Imorgon väntar ett besök på Ams, banken och sen gymmet.. Tanken är att dra till gymmet måndag-torsdag nästa vecka, får se hur det blir med dom planerna men borde väl inte vara något som hindrar mig..

Får passa på och träna nu innan det blir sommar och riktigt varmt för då går det knappt att vara på gymmet eftersom det blir sjukt varmt där inne..

Ne på med mjukisbrallorna och solbrillorna och ge sig ut på en promenad..

Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0