Söndag kväll

Precis käkat lite middag, fick bli burgare och pomme.. Inte så jättenyttigt men jävligt gott däremot.. Speciellt när man gör det själv och kan ha på vad man vill.. Så nu är man ju iaf mätt och belåten..

Igår var jag hos mina föräldrar och käkade middag, skulle åkt med pappa när han sluta men bestämde mig för att gå dit istället då.. Och det var riktigt skönt med en promenad i solen även om det blåste lite..
Mötte även Mia när jag gick runt strömmen, kul och se henne.. Har inte träffat henne på hur länge som helst..

Sen hände det väl inte så jättemkt mer resten av kvällen förutom att F kom förbi här när jag hade kommit hem.. Trevligt trevligt..

Idag har det väl inte hänt allt för mycket, kollat på lite avsnitt ur olika serier och mest degat i soffan.. Inte haft lust med ett jäkla skit.. Skulle egentligen gått och tränat men vakna lite på fel sida idag och inte haft lust alls så hoppas jag har lite mer lust med träningen imorgon..

Nu ska jag fortsätta kolla på tvn lite innan Big Brother börjar kl 21..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0