Söndag kväll

Sitter i soffan och väntar på att Big Brother ska börja, blir att kolla via datorn som vanligt då jag inte har tv11..

Annars har jag väl inte gjort så mkt idag förutom att vara ute i solen och blåsten lite.. Skrev en liten packningslista förut med, kommer säkert komma på något mer som ska med.. Men jag måste alltid skriva en lista över vad jag behöver ha med mig om jag ska bort ett par dagar..

För annars så vet jag att jag garanterat kommer ha glömt hälften av det jag behöver så då är skönare och skriva en lista och ha lite koll iaf..

Ne nu ska jag nog ordna med lite te och sen krypa upp i soffan och hoppas att tråkiga Patrik åker ut i BB ikväll..

Bye

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

godkväll<3

2011-04-10 @ 21:38:43
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0