Tatuering

Jag har ju alltid varit lite småsugen på att gadda mig.. Och nu har jag ju tillomed flera saker jag skulla vilja göra ifall det nångång blev av.. Man vill ju helst att det ska ha nån mening om man ska bränna in något i huden för resten av livet liksom och gärna vara säker på sin sak..

Men ja får väl se om det nånsin blir någon gadd för min del.. Är ju lite rädd för det alltså, har inte sån hög smärt tröskel faktiskt och var ju typ livrädd för att ta hål i tungan..
Jag blundade tillomed när jag gjorde det och höll min tjejkompis som var med i handen (som oxå blunda) för jag klara inte av och se nålen.. 
Haha måste sett sjukt kul ut för han som pierca, men ja det kändes ju inte ett skit man hörde ju bara när nålen gick igenom.. Men när det gäller gaddningen så är det ju smärtan jag är mest rädd för tror jag och sen att det inte ska bli bra..

Snacka med en bekant om det där som har sjukt mycket tatueringar, typ överallt o ingenstans.. Han erbjöd sig att följa med och hålla handen.. Haha lite gulligt..

Aja först ska det väl finnas pengar till det kanske och sen framför allt våga göra det.. För jag vet ju vad jag vill göra så det är ju inget problem direkt, har några saker och välja på.. Gäller bara att våga också..

Men vet ju att jag hade aldrig vågat pierca mig om jag hade bokat tid och gått och väntat på det.. Piercingen gjordes ju på direkten.. Gick dit för att boka en tid och kolla pris men när han fråga om vi skulle ta det med en gång istället så kände jag bara gör jag det inte nu så blir det aldrig av..

Ne ska väl styra upp lite saker hemma nu.. Behöver som sagt städa, byta sängkläder och diska.. Och sen vill jag till gymmet också.. Får se hur mycket som blir gjort.. Man blir lite slö när alla dagar nästan ser likadana ut eller hur? Inte bra, inte bra.. Men skönt att jag har gymmet där får jag ut mycket frustation vill jag lova..

Ha en bra dag

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0