Till vissa hundägare

Skrivit detta inlägg för ett tag sen men på en gammal blogg men eftersom jag höll på och trampa i hundskit förut så kände jag för att posta detta igen..

Varför skaffar ni en hund om ni inte ens kan ta upp skiten efter er egen hund?

Sånt stör mig så enormt, hundägare som inte tar upp när deras hund skitit. För vem fan vill riskera att trampa i hundskit överallt där man går? Tror nog ingen vill det, inte ens ni hundägare som lämnar kvar skiten på gräsmattan eller trottoaren eller vart det nu må vara..

Ne sånt där stör mig så jävla enormt så det finns inte.. För jag ska fan inte behöva gå och kolla vart jag går bara för att inte riskera att trampa i nått..

Nu vet jag att inte alla hundägare är såhär, men många är det.. Och jag tycker ju att har man ett husdjur så får man väl fan ta ansvar för det och ta upp skiten efter husdjuret oxå iaf om man bor i stan och rastar hunden där det vistas mycket folk.. Kan väl knappast vara speciellt svårt att göra.. Hur lat får man bli liksom..

Ni skulle väl knappast låta hundskiten ligga kvar på golvet i eran lägenhet utan att ta upp det, om eran hund skulle råka skita inne. Så varför då inte kunna ta upp skiten eran hund skiter utomhus??

Som sagt kan ni inte ens plocka upp eran egen hunds skit så kanske ni inte ska ha hund? Bara en liten tanke..


Kommentarer
Postat av: jennifer

har frågestund på min blogg:))

ställ frågor äru söt svarar på allt så ut med fantasin ;) ♥



2011-04-06 @ 19:31:26
URL: http://jjenkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0