Vart är solen?

Kollar på Vakna nu och kollade ut precis och undrar vart solen har tagit vägen? Ska ju gå en lång promenad senare idag sen men så länge det inte regnar så är det väl lugnt I guess..

Nu ska jag fixa lite te och knäcke till frulle tänkte jag, kanske koka något ägg också..

Ska förbi mina föräldrar sen idag med tänkte jag, och skriva ut en sak, kopiera ett papper och sen ska jag nog ta med mig syrrans wii bräda och spelet till som heter wii fit plus eller nått sånt.. Får se om jag pallar ta med mig det hem, men det är väl tanken iaf att göra det..

Sökt lite jobb nu på morgonen också, vill så gärna ha ett jobb.. Min ständiga oro i magen skulle ju försvinna då iaf.. Men som man brukar säga så löser sig allt förr eller senare..

Sista ansökningsdatumet för utbildningen jag sökt har ju också varit så nu är det väl bara och vänta och se ifall man blir utvald.. Tror det var någon slags intervju eller något man skulle göra innan domen kommer..

Ne nu är det verkligen dags för frukost och sen lite senare ska jag gå och möta Sandra vid hennes jobb..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0