Cp dator

Min data har ju varit lite segare än vanligt på sistone men inget jag brytt mig så mkt om.. Men nu ikväll börja den balla ur lite mera då den så fort jag något uppe man kunde skriva i börja skriva bokstäver jag inte ens tröck in? Så jävla wierd..

Inte riktigt råd o fixa ny dator just nu känner jag, men jag tror inte riktigt denna kommer hålla ändå till slutet på Oktober.. Tveksamt..

Så frågan är ju hur man ska göra nu, om jag ska beställa en ny dator när jag samtidigt beställer en extern hårddisk eller bara ta hårddisken och föra över alla bilder och sånt på, och sen avvakta med datorn lite.

För om jag hinner få hem hårddisken innan den ballar ur helt och hinner föra över allt så kommer jag ju ändå ha allt viktigt sparat där utifall datorn totalt går sönder innan oktober.. Kanske bättre att göra så iof så man inte förlorar alla bilder o det iaf..

Så får man ta datorn sen när man har lite mer cash till det och denna verkligen gått sönder helt.. Hitta en som verka bra för 2500 och det var ju inte så dyrt faktiskt..

Hm men får se lite hur jag gör, blir nog bara att beställa hårddisken så länge iaf och bara hålla tummarna och hoppas att denna dator håller 2 månader till iaf..

Imorgon blir det träning, ringa samtal och till mina föräldrar kanske.. Hade ju tänkt åka dit o använda datorn o beställa hårddisken för att min inte funka men nu kan jag ju använda den så får se om det behövs..

Ne ska se lite på tv innan det blir sängen

Bye

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Fin blogg! kicka in på min blogg, släng en kommentar om vad jag kan förbättra på min blogg!



http://ccassandraaa.devote.sev

2011-08-11 @ 21:53:57
URL: http://ccassandraaa.devote.se
Postat av: Cassandra

Fin blogg! kicka in på min blogg, släng en kommentar om vad jag kan förbättra på min blogg!



http://ccassandraaa.devote.se

2011-08-11 @ 21:54:10
URL: http://ccassandraaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0