Freeedag

Var på gymmet förut som jag varit varje dag denna vecka.. Idag vart det och träna armar, körde aldrig på löpbandet idag för jag orkade inte riktigt men tränade ju i 1 timme iaf så det är ju bra..

Nu håller jag på och tvättar, ska om en stund gå ner och hämta första tvätten så man kan hänga upp den här uppe.. Visserligen finns torkrum men tycker det är skönare om det hänger här uppe för då kan jag plocka med det imorgon ikväll sen när allt är torrt..

På måndag är det bara 1 vecka kvar tills jag ska börja min 2 veckors praktik, vilket innebär att jag då kommer få gå upp som allra senast 5.30 på morgonen för att hinna med frukost och göra sig iordning o sådär..

Det kommer ju vara ganska ovant i början och jag kommer vara ruskigt trött gissar jag på..

Får se hur det kommer bli med gymmet nu när det är praktik och ifall det blir jobb sen efteråt.. Får se om man orkar det helt enkelt.. Min tanke är ju att jobba, sen hem o käka o dra o träna.. Men ja sånt som märks om man kommer palla.. För kommer ju få en del träning i jobbet eftersom det är en hel del lyft o så.. Så egentligen kanske jag inte behöver träna, fast man vill ju ändå köra på gymmet så man stärker upp kroppen mera..

Annars så är det mkt tankar som snurrar runt i huvvet på mig just nu.. Det känns som en sån stor skillnad på hur en person var mot mig för bara några veckor sen och hur personen är mot mig nu.. Det känns som en ganska stor skillnad.. Eller så inbillar jag mig bara men det är iaf så det känns.. Får väl se hur det blir framöver..

Helgen lär bli lugn som alltid.. Sparar mig tills den 27e med att dricka, för då lär det bli All In för att antingen fira eller sörja, beroende på hur praktiken går.. Men All In lär det bli i vilket fall..

Får se om det blir konditionspass på gymmet imorgon innan man ska till föräldrarna och fika en sväng..

Sen måste jag sluta noja över en annan sak med som jag väntar på men bara för att jag stressar upp mig och tänker på det för mkt så får jag säkert vänta ännu längre.. Aja det löser sig ju i vilket fall som helst.. Allt löser sig alltid på ett eller annat sätt..

Ikväll får jag se lite vad som händer, men blir nog bara glo film tror jag iaf..

Bye

Kommentarer
Postat av: emilia

hejhej, var gärna med i min dagens blogg som avslutas ikväll, kram ! :)

http://emiliaalouise.blogg.se/2011/august/dagens-blogg.html#comment

2011-08-05 @ 20:20:36
URL: http://emiliaalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0