Hemkommen

Valde att skippa stan nu när det var Augustifest, så efter jag slutat på praktiken i fredags så kom pappa och hämta mig..

Sen blev det hem o duscha, packa o göra sig iordning för att sen ta pendeln till linköping för att ta bussen vidare till mitt kära GBG.. Lite segt att behöva åka till Linkan för att ta bussen dit bara men dom slutade gå så jäkla tidigt här i stan i fredags så det fick bli så..

Och självklart bara för att jag åkte dit så hörde typ alla som nästan aldrig har tid o ses av sig just nu i helgen o ville ses.. Lite typsikt.. Men kommer väl fler ggr liksom..

Men hade iaf en rätt trevlig helg hos C även fast man kom fram rätt sent..

Nu ska jag fixa lite käk tänkte jag och sen glo på film innan det är dags för sängen.. Hoppas jag kommer kunna somna skapligt bara annars lär det blir rätt segt imorgon.. Eller blir det nog iaf är ju måndag liksom..

Kommer nog hädanefter åka med Bus4you så mkt som möjligt om jag åker till Sthlm lr så.. Mkt skönare stolar o sen kunna få sitta helt ensam är ju guld med.. Gillar inte o sitta bredvid folk jag inte känner liksom..

Ne fixa lite mat innan det är dags att hämta upp tvätten från tvättstugan med..

Och kommentaren från förra inlägget tänker jag inte ens bry mig om att svara på.. Att folk ens orkar säger jag bara.. Sköt du ditt så sköter jag mitt..

Bye

Kommentarer
Postat av: AMEERA

Vill du få chansen att bli ett av mina bloggtips?



http://ameera.nu/2011/august/bloggtips-4.html



Lycka till!

2011-08-21 @ 19:46:58
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0