Lördag

Sitter just nu och dricker en Celsius och tänkte strax göra mig iordning för att dra ut på en promenad.. Blir väl att gå runt strömmen, satsar på 2 varv så får vi se om mitt knä håller med om det eller inte..

Ska leta fram kabeln till mp3n med och koppla in den medans jag gör mig iordning så jag kan ladda batteriet lite iaf.. Den är jättesmidig så är nöjd med köpet, det enda negativa är väl att man inte kan se hur mkt batteri det är kvar och så..

Men men betydligt smidigare än min gamla iaf.. Och skönt att det är 2 GB att fylla, vilket jag inte ens lyckas med.. Har inte ens fyllt upp halva minnet.. Haha..


Bild lånad från cdon.com

Ne göra sig iordning lite kanske så man kommer iväg på den där promenaden nångång.. Sen kanske fest ikväll, svårt och bestämma mig..

Samtidigt som det skulle vara skönt med en lugn kväll hemma o ingen alkohol så kan det ju vara kul och träffa lite folk o så med.. Får se vad jag känner för efter promenaden..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0