Måndag

Ska strax fixa mig lite te och sen tänkte jag glo på CSI NY, inget jag brukar följa men finns inte direkt något annat att se på så det får duga.. Sen blir det nog att försöka sova efter det tror jag iaf..

Har så jäkla ont i magen just nu, jäkla mensvärk alls.. Fördelen med p-piller va ju att man slapp denna tiden i månaden helt och hållet.. Men känner inte för att stoppa i mig massa piller och betala massa pengar på några jäkla tabletter jag iaf inte behöver..
Är man singel så känns det ganska så onödigt faktiskt..

Ska göra ett nytt försök att komma upp tidigt imorgon, hoppas jag kommer kunna somna hyfsat snabbt sen iaf o inte behöver ligga vaken allt för länge..

Imorgon blir det gymmet som vanligt gissar jag på och sen försöka få lite samtal ringda också.. Iaf 1 som är rätt viktigt att få gjort..

Känner mig lite besviken i övrigt måste jag säga på en persons handlingar idag.. Men men det löser sig..

Ne nu ska jag fixa te innan programmet börjar..

Bye


Kommentarer
Postat av: Frida

Kolla in på min blogg vett jag :)

www.friidablomqvist.blogg.se

2011-08-09 @ 10:37:34
URL: http://friidablomqvist.blogg.se/
Postat av: annelie :)

vilken hårfärg tycker just nu att jag ska ha? :)

hjälp mig bestämma här: http://anneliesara.blogg.se/2011/august/harfarg.html



och förlåt om du inte gillar såna här kommentarer.

kram! ^^

2011-08-09 @ 11:03:57
URL: http://anneliesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0