Mått Augusti

Mätte mig ju idag igen, kom på förut att jag inte hade gjort det denna månad än..

Och hade ju tänkt skriva ut hur många cm och så jag hade, men skriver nog bara hur många cm jag har minskat istället.. Orkar inte med alla negativa kommentarer alltså.. Och hur många centimeter det står på måttbandet är ju egentligen oväsentligt.. Så blir minus lr plus om det skulle bli så nångång det som skiljer från denna månads mått och förra månaden..

Får se om jag skriver exakta siffror någon annan gång..

Armar: - 5 cm ( kan vara någon cm fel eftersom det är svårt o mäta armarna själv)

Ben: - 8 cm

Mage: - 4 cm

Midja: - 3 cm

Får nog säga att jag tycker det är rätt bra minskning för att vara på 1 månad faktiskt..

Har ju inte tränat jättemkt senaste veckorna men får ju mkt träning på jobbet iomed alla lyft och sånt..

Men kul att det händer lite iaf även om man inte varit lika aktiv på gymmet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0