Morrn

Ska strax göra mig iordning och gå ner till resecentrum för att ta bussen till jobbet..

Mår lite lustigt, fryser och har ont i halsen.. Tror det är en ordentlig förkylning på gång men men jag åker till jobbet och sliter iaf..  Så får vi hoppas det går hela dagen.. För det har ju inte brytit ut ännu utan är ju bara lite små symptom..

Är det någon gång jag ska bli sjuk så vore det ju bra o bli det nu innan man blir anställd, för nu förlorar jag ju inte direkt några pengar så egentligen..

Aja det märks om det bryter ut och när..

Bye

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2011-08-30 @ 22:56:51
URL: http://nattstad.se/teresebrodin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0