Ny kategori

Väntar på att det ska bli dags för tvättstugan om 1 timme.. Inte det roligaste man kan göra en dag när det är jättefint väder ute kanske.. Men ja sånt som måste göras o kan ju vara trevligt o tvätta träningskläderna med liksom..

Tänkte jag skulle börja med en ny kategori, jag har ju mätt och vägt mig 1 gång i månaden sen i maj och har ju skrivit upp resultaten på ett papper här hemma.. Så tänkte jag skulle börja lägga upp måtten här i bloggen från och med nu också.. Kan ju va kul och kunna gå tillbaka o se hur mkt som hänt oxå..

Fast jag går mest på antal cm, hur mycket vågen står på bryr jag mig mindre om eftersom jag tränar styrketräning oxå så kommer den inte riktigt stämma helt då muskler väger mer än fett..

Får se om jag kanske lägger upp dom 3 senaste månadernas mått.. Eller om jag bara tar från när jag mäter mig nästa gång nu i mitten-slutet på augusti.. Vi får se..

Ne slänga ner all tvätt i en sån där blå IKEA påse och sen vänta ut tiden..

Bye


Kommentarer
Postat av: Novala - foto & webbdesign

Hej! Är du sugen på en ny bloggdesign? På min blogg kan du just nu vinna en hel design! Inga svåra regler heller, länk till inlägget:



http://novalas.se/2011/august/utkast-aug-1-2011-1.html#comment



Kram! :)



P.S Förlåt ifall du inte gillar sådana här kommentarer, då är det bara att radera den!

2011-08-02 @ 15:27:39
URL: http://novalas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0