På måndag smäller det

Börjar faktiskt bli lite nervös inför måndag nu när jag ska börja en 2 veckors praktik som kommer leda till jobb ifall praktiken funkar bra och min rygg inte pajar.. Så håller tummarna för att detta ska funka så man får jobba i några månader iaf och få lite mer cash på kontot varje månad och därmed kunna göra lite mera roliga saker kanske.. Fast får jag jobbet kommer jag försöka spara ihop en del oxå, kan vara bra att ha lite undansatt..

Pengar är ju till för att spenderas enligt mig så får väl se hur bra sparandet kommer gå..

Är ju alltid lite nervöst när man inte riktigt vet vad man som riktigt väntar, vilket folk man kommer jobba med osv.. Men det ska väl förhoppningsvis gå bra iaf..

Har inte gjort så mkt vettigt idag, somnade till på soffan några timmar imorse men annars har jag mest degat framför datorn typ.. Behöver verkligen städa men får se om jag gör det idag, det ska iaf vara gjort senast söndag så jag slipper det i början på nästa vecka..

Skulle ju gått till mina föräldrar och låna datorn men nu behöver jag ju inte göra det längre så blir väl att dega hemma gissar jag.. Träna är ingen idé när jag sovit så lite, så satsar nog bara på en promenad eller så sen..

Nästa vecka lär det inte bli mkt träning alls då jag nog kommer vara ganska trött när jag kommer hem efter praktiken..

Tanken var ju att jag skulle hem äta och dra till gymmet.. Men jag tror dels inte jag kommer orka det och sen gillar jag inte att träna så sent så får väl satsa på att träna hela kroppen på helgerna istället..

Ne funderar på om jag kanske skulle sätta på en film eller något och fördriva lite tid..

Bye

Kommentarer
Postat av: neli

hej tjejen =)

hoppas att du haft en bra fredag hittills =)

2011-08-12 @ 19:36:00
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0