Sjukt bra

Gick jäkligt bra på gymmet.. Först träna jag rygg på gymmet och sen upp en trappa och gå 3 km på löpbandet i snabb takt och självklart lutning på så det blir mera motstånd och bränner mera.. Jäkligt jobbigt men det är sjukt skönt efteråt..

Konstigt hur man kan känna sig så fräsch efter ett träningspass när svetten bara rinner om en.. Haha..

Och nu blir det nog rätt lugnt resten av kvällen tror jag.. Ska fixa lite käk strax, får bli makaroner o korv idag eftersom jag glömde ta ut ifrån frysen imorse så har inget annat direkt.. Men det funkar det med.. För bättre och äta det än gå o köpa mat för då kan det bli vad som helst..

Sen ska jag fortsätta kolla på Shit My Dad Says som jag la ut en trailer på i detta inlägg http://bornlikeanangel.blogg.se/2011/august/shit-my-dad-says.html

Ne mat var det ja..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0