Sömnlös

Vaknade till av något ljud i köket förut och vet fortfarande inte vad det var för något.. Men det lät lite creepy, lät typ som att någon stod o knacka lr nått.. Svårt o förklara men jag kunde iaf inte somna om efter det..

Och nu ligger jag här i soffan, och ska nog försöka somna till liten stund iaf.. Hoppas det går, för detta kommer bli en väldigt lång fredag alltså..

Men får försöka fördriva tiden så gott jag kan så jag håller mig vaken till 20.00 på kvällen sen iaf.. För då gör det inte så mkt om jag somnar för då vaknar jag ju förhoppningsvis rätt tidigt på lördag och det är ju bra..

Får iaf inte glömma och ringa min blivande chef/handläggare lite senare iaf.. Det är det allra viktigaste att få gjort iaf..

Ne men ska nog se en film tror jag o somna till.. Eller om jag ska stänga ner o krypa ner i sängen o försöka sova där några timmar iaf..

Ja så gör jag nog, hoppas det går att somna om nu..

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0