Söndag

Blev inte alkohol fritt för min del igår, att sitta på en fest och vara den enda som är nykter är ju sådär lagom roligt. Men från och med nu så blir det ingen alkohol förrän i början på september när Emelie skulle komma till stan..

Och det blir ju rätt lagom för då kan jag ju antingen fira att jag fått jobb eller sörja att praktiken inte gick bra o det inte blev något jobb..

Men det var en trevlig kväll igår iaf hemma hos Towe som hade lite avskedsfest för att hon flyttar till mitt kära Göteborg snart.. Lite avis är man ju kanske, för vill ju oxå bo i Göteborg..

Men får se, kanske åker dit nångång snart igen.. Fast jag nog egentligen inte borde men ja det märks hur det blir.. För kan ju vara skönt och bara åka bort oxå och jag trivs i Göteborg, men egentligen är det inte den bästa idé pga den man skulle åka till isåfall.. Aja allt löser sig och roligare att åka iväg ibland än att sitta här i Norrköping o glo..

Börjar känna mig lite snuvig och ont i halsen, skulle väl vara typiskt att bli sjuk nu oxå.. Eller så är det väl pga att mitt besök som var här inatt hade katthår på kläderna o att det sitter kvar lite.. Får se om det blir bättre sen eller så tar man en allergitablett iaf o ser om det blir nån skillnad.. Hoppas det är katthåren så jag inte håller på o bli sjuk för det skulle ju vara så jävla typsikt alltså.

Ska ta en dusch strax innan det är dags att gå ner och hämta tvätten och lägga in i en ny.. Känner mig inte så jättefräsch just nu liksom..

Sen lite senare i eftermiddag så blir det att åka till min kusin och fika lite för att fira honom.. Blir nog trevligt..

Och sen blir det väl lugnt och hoppas att man kan somna tidigt ikväll så man slipper vara helt död imorgon..

Shit alltså jag kommer vakna hela tiden inatt säkert när jag väl lyckas somna pga stressen över att försova sig o så..

Ne nu dusch och sen tvättstugan igen.. Inte tid och sitta här inte..

Dessvärre inga bilder tagna från igår då kameran blev kvar här hemma..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0