Söndag

Har verkligen varit tråkigt väder idag, bara regnat och öst ner större delen av dagen..

Tog iaf spånken förut idag och åkte till Sandra en sväng och snackade lite skit.. Messade en hel del med C förut idag oxå, och ställde lite frågor jag ville ha svar på och fick ungefär det svaret jag hade väntat mig.. 

Bara lite svårt och bestämma mig för vad jag tycker, vet vad jag vill men om det är så bra är ju en annan sak..

Imorgon har jag lite samtal som jag måste ringa, ska försöka hinna med att ringa alla iaf..

Sen har jag tänkt försöka komma upp senast 7 imorgon oxå.. Får se hur det går men det ska väl inte vara några problem.. Så kan jag gå o träna då med så är träningen avklarad redan på förmiddan och det är ju nice..

Blir ju eventuellt lite besök på förmiddagen också, får se om det blir av.. Beror väl dels på om personen hör av sig och sen om inget annat krockar för min del också..

Sen går jag och oroar mig och stressar upp mig över en annan sak med.. Och det är ju egentligen helt onödigt eftersom det är ju ytterst minimal chans att det jag stressar upp mig över faktiskt kommer ske. Men men ja det återstår ju att se, måste bara försöka släppa det och inte tänka på det så ordnar det sig nog..

Det ordnar sig nog i vilket fall som helst på något sätt så egentligen har jag inget och oroa mig för.. Men bara att det är världens sämsta tidpunkt och det skulle ju såklart vara så typiskt mig att något sånt här skulle inträffa isåfall.. Men som sagt inte oroa sig ionödan, lättare sagt än gjort kan jag säga..

Men allt löser sig alltid på ett eller annat sätt..

Ne ska se lite grann på tv nu innan det är dags att för sängen..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0