Tisdag

Redan tisdag och imorgon är det då onsdag vilket innebär att det snart är helg igen.. Får väl se vad som sker i helgen.. Förhoppningsvis får jag ju bra besked på fredag att jag får vara kvar på praktiken..

Hon jag jobbat mest med sa idag när vi prata lite om hur det känns o allt att hon tycker det funkar bra att jobba med mig.. Så ja vi får la se.. Är ju inte lika tystlåten emot henne o dom andra tjejerna så, är ju mer med killarna man är lite tystlåten o så för att jag har inte så mkt gemensamt med dom o vet inte riktigt vad jag ska prata om liksom..

Men men ingen idé att spekulera i det utan bara köra på nu dessa 3 dagar så får väl se vad domen blir på fredag.. Är skit nervös för det alltså för skulle vara så tråkigt att få gå pga något jag inte kan påverka så mkt.. För jag är ju blyg av mig och det har jag alltid varit, bara sån jag är liksom..

Eller blyg o blyg vet jag inte om jag vill kalla det egentligen..

Jag är mer VÄLDIGT försiktig och noga med vad jag berättar om mig själv, då jag inte vill att vem som helst ska veta massor om mitt liv utan avvaktar istället hellre och känner efter läget lite.. Vissa är jätteöppna av sig o berättar allt om sig själva medans andra är mer som jag och väljer vad dom ska berätta..

Precis kollat klart på True Talent och jag tyckte faktiskt det var roligare att se på än Idol, mycket för att det är rösten som avgör och inte ålder eller hur någon ser ut liksom. Så lite roligare då tycker jag..

Ska väl göra mig iordning för sängen snart och sova innan klockan ringer tidigt imorgon bitti o det är dags att dra till praktiken igen och jobba på..

Ne ska sluta yra runt nu och fokusera mig på att komma i säng istället..

Bye

Kommentarer
Postat av: onlyerik

Vad tycker du om GI svara gärna på min blogg :D

2011-08-25 @ 14:21:18
URL: http://onlyerik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0