Tisdag

Blev aldrig något gym idag då jag knappt sovit på hela natten och bara sov några få timmar på förmiddan förut idag.. Men tvättade det lilla jag hade iaf så något gjorde jag ju idag iaf..

Men kommer ju somna tidigt ikväll iaf så blir gymmet imorgon har jag tänkt..

Va på ICA och handla lite mjölk förut och blev att köpa med mig Loka och choklad hem oxå.. Kunde inte riktigt stå emot och haft sjukt ont hela dagen och varit väldigt off idag i humöret..



 Jag har aldrig tyckt om kolsyrat vatten men börjat gilla det mer och mer på sistone.. Konstigt det där hur man kan kan ogilla något ena stunden för att sen tycka det är jättegott..

Men ja det är väl bättre än att dricka 1 cola iaf..

Ne nu ska jag glo på lite Family Guy och sen kanske en film innan sängen

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0