Torsdag

Ja jag fick ju som vanligt inte gjort allt jag hade planerat att göra idag.. Jag hatar verkligen att prata i telefonen, så samtalet jag skulle behövt ringa för flera dagar sen blev inte gjort idag heller.. Men imorgon är sista dagen jag kan ringa så då måste det ju bli gjort, för måste ju veta vilken tid som gäller på måndag..

Börjar bli lite nervös inför måndag faktiskt.. Men jag hoppas verkligen att detta ska gå bra nu.. Och att ingenting kommer inträffa som gör att det skiter sig för då skulle jag bli lite ledsen faktiskt..

Var på Ams förut och fixade daganteckningar till S och sen fick hjälp med att fylla i lite papper jag fått hem som jag inte riktigt fattade vad jag skulle fylla i o så.. Men nu är det ju gjort iaf och inlämnat så slipper jag tänka på det.. Lika bra att få hjälp av dom så vet man att det blir rätt..

Sen blev det en tripp till gymmet för att träna rygg och mage, det gick väl sådär.. Hyfsat bra iaf men kunde ju gått lite bättre men kände mig inte ett dugg motiverad eller taggad på att träna så då brukar det gå lite sisådär..

Blir säkert gymmet en sväng imorgon med och då går det förhoppningsvis lite bättre iaf..

I helgen blir det att fira min kusin och sen kanske en avskedsfest som jag vart bjuden på förut.. Beror lite på hur mkt det kommer krocka med varandra och hur trött jag är när jag kommer hem.. Det visar sig..

Ne nu ska jag styra lite innan jag intar soffläge för resten av kvällen

Bye

Kommentarer
Postat av: jessica

söt blogg, läs gärna min om kampen att bli fri från min sjukdom!



ha det bäst <3

2011-08-11 @ 19:35:28
URL: http://diisorder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0