Trött

Ställde kl på 9 för att jag inte skulle sova så länge, men hade ju lätt kunnat somnat om för är jäkligt trött alltså.. Men kl 9 är ju inget mot vad jag kommer få gå upp om 2 veckor, när jag måste gå upp 5.30 på morgonen.. Fy faan vad jag kommer trött då men förhoppningsvis vänjer sig väl kroppen snart..

Tänkte jag skulle börja med att försöka komma upp 6 på morgonen nästa vecka så man börjar vänja sig vid att gå upp svin tidigt.. Får se hur bra det kommer gå.. Men ska jag gå upp så tidigt innebär det ju oxå att jag kommer behöva gå o lägga mig tidigare.. Nu går jag liksom aldrig o lägger mig innan 12, somnar oftast inte förrän runt 1 tiden nångång.. Så det kommer oxå bli lite konstigt i början att gå o lägga sig redan vid 22 typ.. Aja det löser sig..

Ne om man skulle ta o borsta tänderna, fixa lite frulle och försöka piggna till lite grann.. För sova är ingen idé att göra även om det skulle vara skönt..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0