Tuesday

Sitter och äter lite frulle nu och ska efter det börja göra mig iordning för gymmet där det väntas ett styrketräningspass för mina axlar idag och sen blir ju säkert en sväng på löpbandet med.. Så man får med både delarna, så behöver man inte tänka på att man måste ta en långpromenad senare..

Något som kan störa mig enormt är när folk inte svarar på när man undrar något.. Och nu kan det ju såklart finnas andra anledningar till att man inte får ett svar.. Men ändå lite störande när det är något man verkligen vill veta..

En annan grej verkligen inte fattar är varför en kille jag höll på med för flera år sen, och som fortsatt höra av sig till och från under åren fortfarande är så intresserad av att träffa mig.. Är det för att han inte får mig som han så gärna vill träffa mig.. Eftersom jag sagt nej varenda gång..

Kanske beror på det.. Man vill ha det man inte kan få liksom, jag fattar det iaf inte varför man ens orkar fortsätta försöka.. Jag hade gett upp för läääänge sen.. Men men vissa är ju mer envisa än andra.. Haha.. Får väl se om jag ger med mig eller inte.. På ett sätt vill jag men samtidigt inte..

Ne se till att äta upp frukosten nu kanske så man kommer iväg till gymmet någongång idag liksom..

Skriver säkert senare

Bye

Kommentarer
Postat av: Beata

Hej! Vi har öppet mån-fre 10-18 och lör 12-16, välkommen =)

2011-08-02 @ 10:58:58
URL: http://beatas.se
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Han tycker säkert att det är "jakten" som är det spännande. Ju mer man inte kan få något desto mer angelägen blir man av att få just det. Eller så är han extremt kär och kan inte glömma dig.

2011-08-02 @ 12:43:13
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0