Yes

Mötet idag gick bra, även om det blir ytterligare 2 veckors praktik för att lära sig nya arbetsuppgifter..  Lite segt men han erbjöd mig ju ändå jobb efter det så det var ju bara och tacka o ta emot typ.. Anledningen till praktiken var för att jag kommer få lite nya arbetsuppgifter så det är för att jag ska få lite av en inlärningsperiod antar jag..

Så från och med den 12e september så får man lite lön när man jobbar, och det var rätt bra betalat faktiskt.. Högre lön än vad min pappa har.. Haha det tyckte jag var lite kul..

Blev hämtad av pappa förut idag iaf, och då blev det hem och ta en snabbdusch o byta kläder för att se åka ut till mormor o morfar och hämta syrran som hade överraskat mina föräldrar med att ha kommit till stan..

Hon är lite rolig ibland.. Haha..

Sen har det väl inte hänt så mkt mera, blev att umgås me familjen (utom brorsan som jobba) ett tag o käka middag där innan jag åkte hem och intog soffläge..

Precis sett klart på nya Pirates filmen som jag somnade under till och från hela filmen förra helgen hemma hos C..

Och nu väntar det sängen för börjar bli ganska trötter nu..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0