19 dagar

Bara 19 dagar kvar till julafton, fan vad tiden går fort ibland alltså.. Känns inte som det är flera månader sen man började på jobbet men man har ju varit där ett tag nu..

Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar så jag kan slänga in den 2a och sista och när den är klar blir det att göra sig redo för gymmet och gå o träna lite granna..

Inte så jättepigg för det just nu men det blir nog bra.. Kanske att jag dricker en celsius innan men frågan är om jag kommer kunna sova sen. Aja det löser sig..

Hade hoppats på en tripp till C i helgen men kommer inte bli så och lär dröja ett tag innan det går att ses igen. Lite tråkigt kan jag tycka, dels för att jag vill ha tillbaka min laddare till mobilen och sen för att jag vill träffa han då jag saknar honom lite faktiskt.. Men men det blir väl när det blir, får väl förhoppningsvis laddaren på posten ifall det dröjer väldigt länge tills man kan ses..

Vart riktigt förbannad på jobbet idag då en viss person där är väldigt duktig på att prata skit o även pratade illa om mig bakom min rygg men inte vågade säga något till mig när vi jobba ihop.. Men människan kan bara knipa sin jävla käft istället för inte spec. mkt bättre själv o jag har ju inte gjort massa fel som denna människa gjort iaf, och sen lacka jag ännu mer när personen jobbar sakta när ingen chef ser och när cheferna går förbi så öser personen på.. Det är ju för fan pinsamt att bete sig så eftersom det blir så tydligt att det är enbart för att någon av cheferna är i närheten.. Ne fick verkligen öva på att INTE visa hur irriterad jag var och att knipa och inte börja tjafsa men kan ju lova att det inte var långt ifrån..

Ne hämta tvätten och slänga in den sista o sen dra till gymmet, får se vad det blir att träna idag..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0