Depp

Känner mig nästan lite depp och låg idag.. Tänkt en del under dagen och det är ju lite jobbigt när man saknar någon som man inte kan träffa och inte alls vill sitta här o glo utan vara på ett helt annat ställe.. Och sen tänkt på lite annat som oxå gör att det känns jobbigt idag..

Ibland hatar jag verkligen avstånd och att den man vill träffa bor så jävla långt bort..

Aja inte mkt o göra åt det liksom.. Höll på att bli en tripp inatt men blev inte så sen tyvärr men hoppas det finns tid till det snart igen iaf.. För det skulle verkligen behövas..

Lite störande att folk skickat sms till mig som inte kommit fram.. Det gillar jag ju inte liksom, hade dom kommit fram som dom skulle så hade ju helgen varit lite annorlunda vid det här laget.. Men men inget o göra åt det nu så dumt o älta egentligen..

Nu ska jag väl ordna någon slags mat, får se vad jag ska hitta på.. Funderar på om jag orkar gå ut o handla nått gott till  middag.. Inte bestämt om jag orkar byta om o ge mig iväg..

Aja hade väl inte så mkt  mer o skriva

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0