Äntligen

Så börjar jag iaf känna mig lite bättre, igår så åt jag första riktiga måltiden på flera dagar. Visserligen kände jag knappt vad det smaka men iaf.. Va sjukt skönt och känna sig mätt och kunna svälja utan att det gjorde asont..

Blev ju iaf ingen storhandling för min del i fredags som var tanken dels hade jag ju feber till o från hela fredan typ, o sen kändes det rätt onödigt o handla hem massa mat när man inte har jättestor matlust o så.. Det jag åt igår tog ju i lite och det tog en stund att äta upp det.. Men men blir och handla denna vecka istället med Caroline som är så snäll o hjälper mig med skjuts..
Men fick ju hem lite nödvändigt ändå tack vare mina gulliga föräldrar..

Så ja helgen har varit hur jävla lugn som helst, inte gjort mer än suttit o kollat på tv och suttit framför datorn typ.. Kollade på Mellon igår, och ja Saade var ju bäst o han gick ju oxå direkt till final vilket jag trodde direkt jag såg numret o hörde låten.. Är ju lite roligare när dom dansar bra o så med.. Lite mer show liksom..

Planen var ju att jag skulle haft lite Mellomys med syrran igår då men eftersom jag inte var frisk så fick vi skjuta på det istället.. Tråkigt men förstår att hon inte vill riskera o bli sjuk..

Lite roligt när jag var i affären igår då jag skulle säga att jag ville ta ut pengar o jag knappt får fram ett ljud.. Haha.. Men hon i kassan uppfattade vad jag ville ändå så det löste sig..

Men nu hoppas jag på att det ska gå över helt denna jäkla förkylning.. Vill ju träna, man tappar ju så mkt på att vara hemma o vara sjuk.. Lär nog inte bli något gym veckan som kommer som det känns nu, så det blir väl först om 1 vecka.. Seeeegt..

Fundera på en sak när jag skulle börja ta hostmedicinen tidigare i veckan. Hur har man tänkt när man utformat detta mått? Tycker det är en helt idiotisk design.. Eller ja iaf toppen, att man kan sätta måttet på flaskan är ju iofs bra men inte där man ska mäta upp hostmedicinen..



Köpte ju dessa skit tabletter för att lindra halsontet, dom hade ju knappt någon verkan på mig o fick nästan lite sura uppstötningar av dom istället..



En annan liten konstig grej som hände i helgen var en person som tog kontakt med mig o som jag tydligen ska bott på samma gård som när jag var lite yngre.. Jag koppla aldrig vem det var, men iofs så är ju människan ett par år yngre än mig och hur mycket brydde man sig om folk som då ansågs som snorungar.. Inte jag iaf.. Sen så har jag väl lite svårt o köpa lite annat som sades men men återstår ju o se hur pass mkt av det som menades om personen fortsätter o höra av sig.. Haha kändes bara lite sjukt..

Ne nu ska jag börja se en film medans jag väntar på reprisen av Mad Men ska börja..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0